Kamis, 19 November 2015

Sistem Aura Patch

Sistem Aura Patch

Patches Aura adalah patch tenaga kecil yang dipakai pada badan untuk menawarkan bidang tenaga sokongan & pemulihan untuk bidang bertenaga badan anda. Ketika memakai mereka, mereka mewujudkan persekitaran untuk kesihatan badan anda yang lebih baik. Jika anda sedang mencari penyelesaian semula jadi untuk kesihatan anda mencabar ini mungkin bernilai penyiasat.

Patch telah dicipta selepas kajian yang menyeluruh daripada tenaga yang rendah dan berkurangan di kawasan yang sangat khusus medan tenaga yang berkaitan dengan cabaran kesihatan yang berbeza. Patch menawarkan tenaga untuk memulihkan dan mengimbangi badan.

Patches Aura dipakai di sebelah kiri badan di atas pinggang di mana jumlah terbesar tenaga boleh diakses oleh badan anda. Apabila gambar dengan sistem fotografi aura keputusan menunjukkan peningkatan dalam kepadatan bertenaga.

Dalam memakai Patches Aura anda akan mencari kesedaran baru tenaga dan kesihatan keseluruhan yang lebih baik. Jika tidur adalah satu isu, menggunakan patch sebelum tidur boleh membantu mengembalikan pola tidur yang sihat supaya badan anda secara semulajadi boleh memulihkan dirinya dengan tidur yang nyenyak. Di samping itu, patch sebelum tidur itu dipakai dalam kes bantal anda, bukan pada badan anda, jadi anda tidak perlu bimbang tentang terlupa untuk mengambil kira. Patch diberi nombor untuk membantu anda menjejaki mereka apabila anda memakai lebih daripada satu pada satu masa (anda boleh memakai sehingga tiga pada satu masa) dan senarai nama patch dan nombor-nombor di lengan mereka datang dalam. Banyak kes, anda boleh memohon patch secara langsung di kawasan sasaran, seperti di lutut anda untuk sakit sendi.

Patch mematuhi dengan pelekat hypoallergenic ringan yang dibuat untuk kulit sensitif dan patch sendiri adalah mesra alam dan selamat untuk alam sekitar. Patch direka untuk dipakai pada kulit anda, tetapi kerana kulit setiap orang adalah berbeza, sesetengah orang mungkin mempunyai kerengsaan daripada pelekat patch. Jika ini berlaku kepada anda, anda boleh menghidupkan patch di atas dan lampirkan ia dengan pita perubatan atau band-bantuan. Patch sebenarnya tidak mempunyai yang akan dikenakan pada kulit anda, mereka hanya perlu berada dalam bidang tenaga anda. Anda boleh melampirkan patch kepada sekerap kain dan memasukkannya ke dalam poket anda atau bagi wanita, coli anda.

Terdapat banyak tompok yang berlainan bagi banyak masalah yang berbeza. Jika ini bunyi seperti satu alternatif semula jadi yang baik untuk anda, anda boleh melakukan kajian dan melihat apa yang kelihatan baik untuk apa sahaja yang anda mungkin dicabar dengan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar